A stratégiai tervezés és gondolkodás megvalósításának lehetőségei

DIPLOMAMUNKA

LETÖLTHETŐ VERZIÓ >>>

BÁRI ISTVÁN
2008

BME GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR
Alkalmazott Pedagógiai és Pszichológiai Intézet
Műszaki Pedagógiai Tanszék
Felnőttoktatási Szakértő Szakirányú Továbbképzési Szak


A szervezeti marketingstratégia lényege, a marketingstratégia kialakításának folyamata és főbb jellemzői a Kiskun Autósiskolában
A stratégiai tervezés és gondolkodás megvalósításának lehetőségei a gépjárművezető képzés területén, különös tekintettel a Nemzeti Közlekedési Hatóságra, érdekképviseletekre és autósiskolákra, közlekedési szakemberek és gépjárművezető szakoktatók képzésére.
(avagy a reenginering szükségességéről)

Konzulens:
Nagy Árpádné

Készítette:
Bári István

Tartalomjegyzék

Feltételezés
Bevezető
1. A szervezeti marketing stratégia lényege, szükségessége
A problémáról, a dolgozat céljáról és tárgyáról
Marketingkultúra
Stratégiáról
1.1. Stratégiaalkotás
1.2.Stratégiai menedzsment
1.3. Stratégiai típusok
1.4. Stratégák
1.5. Stakeholder
1.6. Jövőkép, küldetés
2. A marketingstratégia kialakítását befolyásoló tényezők
2.1. Makro környezeti változása
2.2. Mikrokörnyezet elemzése
2.3. A versenytárselemzés
2.4. A szervezetről, annak vezetéséről
A konfuciánus vezetési gyakorlat
2.5. Stratégiai szövetségek
2.6. A stratégiai tervezés bevezetése
2.7. Teendők
3. A marketingstratégia kialakításának folyamata és főbb jellemzői a Kiskun Autósiskolában 3.1. Projekttervezés
3.2. Kreditpontos képzés egy lehetséges fogalma
3.3. Tanuló szervezet-e a Kiskun Autósiskola?
3.4. Viszony a változáshoz, a stabilitáshoz
3.5. Szakoktatók mester képzése, a gépjárművezető képzés területén
3.6. Szakmai kompetenciák (feltételezés)
3.7. Az alábbiakban kivonatolva 2007 novemberében a Kiskun kirendeltség vezetői által DACUM módszer alkalmazásánál megfogalmazottak
3.8. Hatósági képzések BMGE által végzett, akkreditációs képzések
3.9. Mesterképzésről
Befejezés
Mellékletek

Irodalom jegyzék:

Kalicz Éva ? Nagy Árpádné: Iskolamarketing. Alfa Ipari Zrt. Budapest 2006.
Al Ries ? Jack Trout: Pozicionálás. Harc a vevők fejében elfoglalt helyért. Bagolyvár Könyvkiadó 1997.
Jack Trout ? Steve Rivkin: Az új pozicionálás. Térnyerés egy gyorsuló világban. Bagolyvár Könyvkiadó 1998.
Raffai Mária: BPR Üzleti Folyamatok Újjászervezése. Novadat Bt. 1999.
Dr. Milo Sobel: MBA dióhéjban. HVG Kiadó Rt. 2005.
Anne Evans: Benchmarking Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó 1997.
Bőgel György ? Salamonné Huszty Anna: Vállalatvezetés felsőfokon Kossuth Kiadó 1999.
Csath Magdolna: Stratégiai változásmenedzsment AULA 2001.
Dr. Henczi Lajos Zöllei Katalin: Kompetenciamenedzsment Perfekt Zrt. 2007.

Letölthető fájlok

© 2017 Kiskun Autósiskola - Minden jog fenntartva! | Design by W3layouts